Zechsal Magnesium

Waarom Zechsal Magnesium vraag je je af. Zechsal is zuiver, heilzaam en krachtig. Dit Magnesium is de beste vorm voor opname via de huid, ons grootste opnameorgaan. In de meest pure vorm als badkristallen en magnesiumolie.

Zechsal verlicht en ontspant bij:

• Stress, onrust en geheugenproblemen
  • Reumatische andoeningen en artrose
  • Spierpijn en kramp
  • Vermoeidheid en slapeloosheid
  • Huidaandoeningen (psoriasis, eczeem), jeuk en schilfers.
  • Daarnaast ondersteunt zechsal bij hartritmestoornissen, hoofdpijn, fybromyalgie en depressie

Waarom verlicht en ontspant Zechsal?

De werkzame stof is magnesium na zuurstof en water de derde levensbehoefte van de mense. Magnesium bevordert meer dan 350 lichaamsprocessen en is daarmee onmisbaar. Veel mensen hebben ongemerkt een Magnesiumtekort. Dat komt doordat ons voedsel steeds minder magnesium bevat, ons dieet niet altijd voldoen divers is en veel soorten medicijnen ‘rovers’ zijn. Veel mensen kunnen daarom wel wat extra magnesium gebruiken. Dat geldt ook voor sporters, zwangere vrouwen en vrouwen in de overgang.

Via de huid en oraal

De meest effectieve manier om je tekort aan te vullen is via de huid. Het magnesiumchloride in de badkristallen, olie, gels en huidverzorging van Zechsal wordt uitstekend opgenomen en gaat via het interstitium rechtstreeks naar de cellen waar het moet zijn.

Oraal heeft Zechsal gekozen voor de poedervorm, vanwege de zuiverheid, de mogelijkheid om je eigen dosering te bepalen en het gemak bij het innemen. Zo hoeft je lichaam geen overbodige vulmiddelen af te breken en kan je het eenvoudig toevoegen aan een smoothie of yoghurt.

Naar Zechsal